mohandesmesbahi
mohandesmesbahi

mohandesmesbahi


طبق تجربه، تایپ ده انگشتی به غیر از اینکه سرعت را به همراه دارد اعتماد به نفس خاصی را به انسان در زمان کار با کامپیوتر می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت زیر شروع به آموزش تایپ حرفه ای کنید. اما لازم است که قبل از مراجعه به این سایت موارد زیر را هم در نظر داشته باشید:

1- این سایت آموزش تایپ انگلیسی می باشد و از سطح مبتدی تا پیشرفته شما را به صورت تعاملی آموزش می دهد. به نظر بنده اگر می خواهید تایپ فارسی را هم یاد بگیرید ابتدا تایپ انگلیسی را فرا بگیرید و همین که  اصول تایپ حرفه ای را یاد بگیرید برای تایپ فارسی خیلی نیازی نیست که زمان بگذارید.

2-برای اینکه در این سایت بتوانید از میزان پیشرفت خود مطلع شوید بهتر است که ابتدا در این سایت ثبت نام کنید و هربار قبل از شروع با حساب کاربری خود وارد شوید تا از همانجایی که دفعه قبل آموزش را رها کرده اید بتوانید ادامه دهید.

3-در هنگام کار اصول ارگونومی را رعایت کنید (ارگونومی چیست؟) برای اینکه  چشم هایتان هم خسته نشود پیشنهاد می کنم نرم افزار EyePro را نصب کنید و توصیه های آن را در هنگام استفاده از کامپیوتر جدی بگیرید.(به زودی لینک دانلود این نرم افزار را هم در اینجا قرار خواهم داد)

4-در سایت می توانید به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید مثلا می توانید کلیدهایی که بیشتر اشتباه تایپ می کنید و یا اینکه نمودار پیشرفت شما چگونه است و یا اینکه شما در هر بار چقدر زمان برای آموزش تایپ گذاشته اید را مشاهده کنید.

5-فکر می کنم اگر روزی نیم ساعت وقت بگذارید در کمتر از یک ماه یک تایپیست حرفه ای خواهید بود. همچنین درباره هر کدام از مفاهیم موجود در این سایت سوالی داشتید می توانید در قسمت نظرات بپرسید.

آدرس سایت : www.TypingWeb.com


برگرفته شده از MyTeacher.Blog.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.